Atelierul „Școala Altfel“ din magazinele HORNBACH – lecție de creativitate și îndemânare pentru elevi

HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcții și grădinărit, susține, pentru al patrulea an consecutiv, proiectele de educație extracurriculară „Școala Altfel“ prin activități creative și educative. La ediția din acest an, desfășurată în toate magazinele HORNBACH, în perioada 15 aprilie – 7 mai, participă 190 de copii.

Ne bucurăm să continuăm tradiția evenimentelor Școala Altfel la HORNBACH, ce își propun în fiecare an să pună bazele sau să crească interesul celor mici pentru lumea creativității. Astfel de ateliere reprezintă cea mai bună unealtă pentru dezvoltarea abilităților celor mici, oferindu-le o nouă abordare a lucrului manual și posibilitatea de a-și descoperi un nou hobby“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General al HORNBACH România.

Întreaga acțiune, care se desfășoară pe durata a aproximativ trei ore, presupune vizitarea magazinului, urmată de un atelier în cadrul căruia copiii realizează proiecte creative. Astfel, cei mici iau parte mai întâi la un scurt tur al magazinului, vizitând principalele zone de interes, pe parcursul căruia au posibilitatea de a afla informații despre conservarea resurselor naturale și protejarea mediului, precum și curiozități despre lumea plantelor și animalelor, sub atenta îndrumare a unui coordonator. Totodată, în cadrul turului, copiii primesc sfaturi despre cum să se orienteze într-un magazin în cazul în care se rătăcesc.

Până în prezent au avut loc ateliere în cinci magazine HORNBACH, la care au participat elevi din apropierea fiecărei unități. Spre exemplu, în magazinele din București au participat elevi de la Școala Bragadiru și Liceul teoretic „Ioan Petrus“ din Otopeni. Magazinul din Brașov a găzduit elevii Școlii nr. 6 din Brașov, la cel din Sibiu au venit copii de la Școala nr. 5 „Regina Maria“, iar unitatea HORNBACH din Timișoara a primit elevi de la Școala nr. 24. La aceste ateliere au participat 160 de copii, care au realizat o decorațiune din lemn, cu ajutorul materialelor puse la dispoziție de HORNBACH – scânduri și adezivi pentru lemn, numeroase culori acrilice pe bază de apă, pensule, creioane etc. După prezentarea etapelor de lucru, cei mici și-au folosit creativitatea pentru a realiza cel mai original proiect, dar în timpul atelierului s-a discutat și despre diversele activități de Paște.

De asemenea, în curând, în magazinul din București Berceni, 30 de copii cu nevoi speciale din cadrul Școlii Gimnaziale Speciale nr. 4 vor participa, pe lângă un scurt tur al magazinului, și la atelierul în cadrul căruia își vor folosi imaginația și își vor demonstra abilitățile creative, prin realizarea unui suport practic pentru creioane.

Ca întotdeauna, participarea copiilor la ateliere este gratuită, iar la finalul acestora elevii pleacă acasă cu proiectul realizat.

Despre HORNBACH România:

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generații. În acest moment, concernul deține 158 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în 9 țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveția, Suedia, Slovacia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH le garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente.

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcții și produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 20.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.