Auchan România și ALTEX România lansează un proiect pilot în premieră pe piața românească de retail

Auchan România și ALTEX România demarează un proiect pilot în care zona electro-IT se transformă într-un concept shop-in-shop unde ALTEX – liderul pieței românești de retail electro-IT aduce cele mai bune produse și servicii electro-IT pentru clienții hipermarketului și pentru locuitorii din zonă interesați de tehnologie și de produsele de profil.

Acest proiect pilot va facilita accesul clienților Auchan la o experiență de cumpărare completă: gamă variată de produse, servicii de calitate și expertiza specialiștilor ALTEX în domeniul electro-IT, prin intermediului unui nou concept de inside-store ALTEX integrat într-un hipermarket Auchan, concept care va fi testat, pentru început, în trei locații Auchan cu profiluri diferite: Galați, Ploiești și magazinul din București, Drumul Taberei.

„Suntem bucuroși să demarăm acest parteneriat cu ALTEX România printr-un proiect pilot shop-in-shop în 3 magazine și suntem convinși ca expertiza și leadership-ul Altex pe piața electro-IT ne vor ajuta să răspundem și mai bine nevoilor clienților Auchan, printr-o excelentă complementaritate a parcursului alimentar cu cel nealimentar. Prezența fizică a unui specialist electro-IT într-un hipermarket, în premieră în România, este parte a conceptului de marketplace fizic Auchan pe care îl inițiem din dorința de a oferi soluții și parcursuri cât mai inovatoare, utile și atractive pentru clienți.”, declară Ionuț Ardeleanu Director, General Auchan România.

În calitate de lider al pieței electro-IT din România, ALTEX a fost întotdeauna un pionier care a explorat noi canale și soluții care să facă tehnologia accesibilă românilor și să îmbunătățească permanent experiența de cumpărare pentru client. Prin intermediul acestui proiect pilot vom oferi clienților o nouă experiență, beneficiind de expertiza consultanților ALTEX, care vor fi alături de clienți cu sfaturi și detalii despre produse, cu soluții adecvate stilului lor de viață și bugetului disponibil.”, afirmă Dan Ostahie, CEO ALTEX România.

Locațiile shop-in-shop Altex din magazinele Auchan vor fi redecorate și vor avea sortimentația de produse îmbogățită.

Despre Auchan România:

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, 2 supermarketuri Auchan și o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, aproximativ 10.000 de angajaţi, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele Auchan un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount generalizat, cu toate preţurile mici, permanent.

Pe www.auchan.ro Auchan prezinta clientilor peste 25.000 de produse si, în acelasi timp, operează website-urile dedicate activităţilor de gastronomie tip restaurant –  lamasa.auchan.ro si de florărie – florarie.auchan.ro.

 

Despre ALTEX România:

Pornind ca start-up local în anii ‘90, ALTEX România a crescut durabil prin forte proprii, influențând comerțul de electronice și electrocasnice din România, oferind clienților săi prin rețeaua de peste 100 de magazine și prin site-ul www.altex.ro echipamente care sporesc confortul vieții, adecvate nevoilor clienților, la prețuri accesibile.

Prin programul „De 2xDiferența”, ALTEX susține cel mai mic preț din România oferit pentru întreaga gamă de produse. În plus, ALTEX vine în sprijinul clienților cu servicii care adaugă plus-valoare: servicii de consultanță la raft, platforma online, livrare la domiciliu, ridicarea produselor vechi, finanțare (rate) accesibilă, acțiuni promoționale.

De la electrocasnice, electronice, IT, comunicații și multimedia, ALTEX România și-a extins în prezent gama de produse având oferte competitive și pe piața de voiaj, sport și vacanță, auto, cosmetice-îngrijire personală, bebeluși-copii sau băuturi calde și reci (apa, cafea, sucuri, ceai).

Facebook Retail News: