Plaza Romania si Bucuresti Mall, Programul de Paste 2019

Cu ocazia Sarbatorilor Pascale, centrele comerciale Plaza Romania si Bucuresti Mall au anuntat pentru intervalul 27 aprilie – 29 aprilie 2019 un program special de functionare, astfel:

  • Sambata, 27.04.2019, magazinele si restaurantele din incinta celor doua centre comerciale vor fi deschise intre orele 10:00 si 18:00;
  • Duminica, 28.04.2019, cu exceptia zonei de food-court si cinema, care vor fi deschise intre orele 14:00 si 21:00, centrele comerciale vor fi INCHISE.
  • Luni, 29.04.2019, magazinele din incinta celor doua centre comerciale vor fi deschise intre orele 10:00 si 22:00, exceptie facand zona de food-court & cinema care se va inchide la ora 23:00.

 

Despre Plaza Romania & Bucuresti Mall:

Plaza România, centrul comercial lansat de Anchor Grup în 2005, reprezintă o parte integrantă a comunității, căreia îi oferă săptămânal entertainment pentru toate categoriile de vârstă, fie că e vorba de activități distractive pentru cei mici, concerte ale vedetelor îndrăgite sau de festivaluri și evenimente speciale.

Statutul Plaza România de mall cu tradiție în București a fost consolidat de mixul său original de branduri, care reprezintă o atracție pentru clienți: de la magazine binecunoscute la branduri care pot fi găsite exclusiv aici. În ultimii doi ani, Plaza a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare cu scopul da un refresh look-ului și funcționalității sale.

Prin această remodelare, mall-ul a venit în întâmpinarea nevoilor comunității, îmbunătățind facilitățile și serviciile oferite.

București Mall este primul centru comercial modern de tip shopping mall din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, el a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.

Recent, București Mall a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern atât în interior, cât și la exterior, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor.

Centrul își surprinde în continuare clienții printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.