spy-shop.ro
Acasă FMCG & HoReCa

FMCG & HoReCa

FrieslandCampina România își extinde echipele de producție ale fabricilor din Cluj și Mureș

FrieslandCampina România anunță că nu intenționează să își trimită angajații în șomaj tehnic, ba chiar angajează operatori de producție și depozit, mecanici și electricieni pentru fabricile din Cluj și Mureș. Compania lucrează la capacitate maximă...

Fresh Veg, producător român de legume și verdețuri proaspete se pregătește pentru cea mai...

În fiecare an, în săptămâna dinaintea Paștelui, Fresh Veg a pregătit livrarea a aproximativ 400.000 legături de ceapă verde, mărar, pătrunjel, leuștean și aproximativ 80.000 de fire de salată verde. Acestea ajung în marile...

În prima zi de Paște, Andra, Damian Drăghici, Feli, Florin Ristei, Horia Brenciu, Iuliana...

Ca parte a inițiativei naționale de strângere de fonduri demarată alături de Crucea Roșie Română, Timișoreana dă tonul solidarității și lansează melodia „Împreună”, aducând împreună unele dintre cele mai iubite voci din România. În...

Barrier Vacuum Bags, producător de pungi vid din Iași, își extinde operațiunile: sediu nou...

Barrier Vacuum Bags, producător din Iași de pungi de vid (vacuum) cu barieră, specifice pentru aparatele de vidat, anunță mutarea operațiunilor într-un sediu nou, situat în Parcul Industrial Miroslava din Iași (Str. Păcii, Loc....

Petisante, cel mai ambițios startup de food delivery, le propune românilor o alimentație sănătoasă...

Chef Mihai Irimia, în colaborare cu nutriționistul Cristian Mărgărit, lansează Petisante, cel mai nou serviciu de food delivery de pe piața din România. Aceștia își propun ca prin intermediul proiectului să revoluționeze industria alimentară...

Alfredo Seafood investește anual circa 200.000 lei, în măsuri de siguranță a pescuirii, transportului...

Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate şi distribuite produse din peşte şi fructe de mare, alocă anual aproximativ 200.000 lei pentru a păstra standarde...

BistroMar: Consumul de pește pe piața HoReCa din București a crescut cu circa 10%...

Consumul de pește din restaurantele bucureștene a crescut cu aproape 10%, în cele trei trimestre din 2019, comparativ cu aceeași perioadă din 2018, potrivit reprezentanților BistroMar. Pe fondul acestei majorări de ansamblu, vânzările înregistrate...

Rezultatele Office Barista pe 2019: cifră de afaceri de 2,5 milioane euro din distribuția...

Office Barista, companie specializată în furnizarea de soluții complete de cafea, apă și ceai pentru mediul office (servicii B2B), ajunge la o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro în 2019. Planurile pentru...

Therme și Christian Tour lansează programul de City Break exotic în România

Românii care își doresc o vacanță exotică, în orice anotimp, se pot bucura de singura destinație de acest fel din țară: complexul Therme. Christian Tour, cel mai mare tour-operator autohton, și Therme, cel mai...

Colectiile KUMA pentru HoReCa – Detalii care fac diferenta

Adesea, micile detalii creeaza o impresie generala unica, ce face ca rezultatul final sa scoata in evidenta un spatiu. In domeniul HoReCa este esential sa se opteze pentru concepte particulare de design precum cele...

Therme București a lansat evenimentele educative Heroes of the Galaxy

Therme București a lansat campania Heroes of the Galaxy, care se desfășoară între 1 octombrie și 30 noiembrie, în zona GALAXY, și este destinată părinților și copiilor, care vor face echipe redutabile și vor...

Număr record în industria ospitalității: În 2019, Therme București a organizat peste 200 evenimente...

Peste 200 de evenimente marca Therme București s-au desfășurat doar în primele zece luni din 2019, având tematici variate și adresându-se deopotrivă copiilor și părinților care i-au însoțit. Scopul acestora a fost ca bucureștenii,...
error: