VIVO! Cluj-Napoca anunță deschiderea magazinelor Zara, Massimo Dutti, Oysho și Zara Home

Ultima etapă a procesului de modernizare a zonei cuprinse între intrările 1 și 2 ale centrului comercial VIVO! Cluj-Napoca este marcată de deschiderea mult așteptatelor magazine Zara, Massimo Dutti, Oysho și Zara Home pe o suprafață totală de peste 4,300 metri pătrați.

Pe 31 octombrie 2019, magazinul Zara revine la VIVO! Cluj-Napoca cu cel mai modern concept de magazin la nivel internațional, al cărui design a fost creat pentru a oferi vizitatorilor o experiență inedită. În noul spațiu de peste 2,800 metri pătrați, Zara vine cu noile colecții de toamnă-iarnă 2019:  Woman, Basic, TRF, Kids și Man. Design-ul surprinzător al magazinului are la bază patru principii cheie: frumusețe, claritate, funcționalitate și durabilitate; acesta creează iluzia de spațiu și libertate, scoate în evidență cele mai stylish trenduri și invită cumpărătorii să experimenteze moda într-un mod unic.

Noutate pentru vizitatorii noștri, brandul premium de retail fashion – Massimo Dutti – se lansează în VIVO! Cluj-Napoca într-un spațiu amenajat ultra-modern pe o suprafață de peste 600 mp. Massimo Dutti oferă colecții de îmbrăcăminte, accesorii, ochelari, genți și încălțăminte într-un stil sofisticat, dar și urban-casual pentru bărbați, femei și copii.

Brandul Oysho, renumit pentru confortul articolelor homewear în cele mai noi tendințe ale modei, se deschide pentru prima oară în regiune pe o suprafață de peste 400 mp. Magazinul oferă cumpărătorilor acces la diverse linii de articole, precum lenjerie, gymwear, sleepwear, beachwear, accesorii și încălțăminte.

Zara Home se lansează în premieră pentru vizitatorii VIVO! din întreaga regiune a Transilvaniei. Magazinul are o suprafață de peste 500 mp și le propune cumpărătorilor colecții de produse pentru decorarea casei inspirate din trendurile modei: produse textile de bucătărie și baie, lenjerii de pat, obiecte de mobilier, veselă, tacâmuri și articole homewear.

Procesul  de modernizare al centrului comercial VIVO! Cluj-Napoca a demarat la începutul anului și s-a desfășurat gradual, implicând renovarea și relocarea a peste 30 de magazine. Proiectul a fost implementat de IMMOFINANZ  în calitate de proprietar al VIVO! Cluj-Napoca, CBRE România, compania de management a centrului, ACI, coordonator al lucrărilor de construcție în calitate de contractor general și OPTIM PM, manager extern de proiect pentru IMMOFINANZ.

 

Despre IMMOFINANZ:

IMMOFINANZ este un grup imobiliar comercial care își concentrează activitatea pe segmentele de retail și birouri în șapte piețe principale din Europa: Austria, Germania, Cehia, Slovacia, Ungaria, România și Polonia.

Principala activitate a IMMOFINANZ include managementul și dezvoltarea de proprietăți. Mărcile STOP SHOP (retail), VIVO! (retail) și myhive (office) reprezintă puncte centrale puternice pentru aceste activități și susțin calitatea și serviciile.

Grupul deține un portofoliu imobiliar de aproximativ 4,3 miliarde de euro, ce cuprinde peste 220 de proprietăți. IMMOFINANZ este listată la bursele de valori din Viena (fiind inclusă în indicele ATX – Austrian Traded Index) și din Varșovia. Pentru mai multe informații accesați: http://www.immofinanz.com

  

Despre CBRE Group, Inc.:

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBG), Fortune 500 și S&P 500 cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare companie în domeniul imobiliar din lume și societate de investiții (în termeni de venituri, 2015). Compania are mai mult de 70.000 de angajați (excluzând companiile afiliate) și deservește proprietarii de active imobiliare, investitorii și chiriașii prin intermediul celor peste 400 de birouri (excluzând filialele) din întreaga lume.

CBRE oferă  un portofoliu extins de servicii integrate, incluzând consultanță în tranzacții, management de proiecte, administrarea proprietăților, administrarea investițiilor, evaluare, leasing de proprietăți, servicii de consultanță, vânzări de proprietăți, servicii bancare ipotecare. Vă rugăm să vizitați site-ul nostru la www.cbre.ro.