Asociația Marilor Rețele Comerciale din România anunță un nou membru: IKEA România

Asociația Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) anunță intrarea în organizație a celui de-al 18-lea membru: IKEA România.

Salutăm încrederea manifestată de IKEA România în capacitatea Asociației Marilor Rețele Comerciale de a reprezenta comerțul modern alimentar și nealimentar din România”, a subliniat George Bădescu, Director Executiv AMRCR.

,,IKEA România se alătură demersului celorlalți retaileri din AMRCR de a asigura un climat de afaceri favorabil la nivel local. România este o piață importantă pentru IKEA, iar un mediu de business prietenos este esențial pentru retaileri”, a declarat Violeta Neniță, Director IKEA România.

AMRCR a fost înființată în anul 2003 și grupează următoarele 18 companii din retailul alimentar și nealimentar din România: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, Ikea, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.

Din martie 2019, conducerea AMRCR este exercitată de un Consiliu Director format din cinci membri, care reprezintă unele dintre cele mai mari companii de retail din România: Aura Rădulescu (Cora România), Alina Vlădoianu Teau (Mega Image), Olguța Bendeac (Decathlon), Valer Hancaș (Kaufland România) și Tiberiu Dănețiu (Auchan Retail România).

Misiunea AMRCR este de a menține un parteneriat deschis și constructiv cu instituțiile statului și cu organizațiile profesionale, în acord cu nevoile consumatorilor și principiile pieței libere, pentru dezvoltarea unui climat comercial modern, echitabil și care vine în sprijinul economiei locale.

AMRCR este membră a Confederației Patronale ,,Concordia” și a organizației ,,EuroCommerce“ – care reprezintă retailul modern la nivel comunitar.